- brun som en pepparkaka.

:D

det är minsann såhär att när jag umgås med rasmus så blir det inte så mycket uppdatering i denna blogg ,
vilket är ganska synd eftersom att jag egentligen gör massa saker ...
... eller inte :P hahaha ,
min blogg är fetingtråkig !

idag ;
vaknade runt halv åtta och drog till mamma för att sminka och fixa mig lite ,
sedan så drog jag tillbaka hem till älsk som jag fick nästintill dra upp ur sängen ,
klockan elva så skulle vi nämligen bli upphämtade av svärmor ,
jag älsk lotta mic leah och svärmor katarina skulle åka till eskilstuna och käka på någon typ kinesisk restaurang .
klockan blev lite mera då dom hämtade upp oss och resan startade ..
vi åkte och åkte och äntligen så var vi framme .
det vart buffé och det var faktiskt godare än mina förväntningar , då jag inte gillar kinesisk mat ..
det var katarina som bjöd på den goda maten så man kan väl inte mer än tacka !
tack så jättemycket ! :D
efter maten så satte vi oss i bilen och drog hemåt , vi stannade till för att plocka lite jordgubbar någonstan men inte fan fanns det några jordgubbar !
sen så åkte vi vidare och mellanlandade en sista gång ute vid deras hus ,
där kattungarna finns , och min lille med söta ljusa fläcken i ansiktet , hon blir bara sötare och sötare !
förresten så fick jag reda på att det är en hon idag ;D
hoppas hoppas att hon får följa med mig hem !
jag vill så hemskt gärna ha den skönheten !!!

när vi kom hem så drog jag iväg och träffade lisa :D
det var längesen och hon är brun och fin sen sin turkietresa ..
vi pratade och myspysade lite ute ;)
thihihi .
sen så drog jag och åt med mamma pappa och bröderna .
efter det så drog vi hem till pappa ett tag och sen så drog jag mamma och marcus iväg för att hämta barnvagnen som vi ska ha :D
den är så fiiin !

nej nu kom älsklingen hem också ,
dags att sluta då kanske ;D

jaja !
loveu !

PUSS



Kommentarer
Postat av: ELLEN

svar:

höhö, det vet jag inte . . . !

kanske ;D

2009-07-23 @ 13:22:56
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0