- en liten ängel.

goddag !
gårdagen ..
klockan blev mycket innan jag kunde dra hem till älsk ,
och när jag väl kom dit så gjorde vi väl inte speciellt mycket .
han duschade och jag låg i sängen , när han kommit ut så satte vi oss och kollade på film , det vart en massa konstiga som vi bytte hela tiden men det slutade med bolt .
jag somnade i knät på älsk och jag hade tydligen vaknat och nästan sprungit in och lagt mig .
jag hade också tydligen gråtit hysteriskt inatt , älskling hörde det enda ut till vardagsrummet ,
undra vad det är med mig .
vaknade av att mamma skrev , låg vaken en stund och försökte väcka älsk lite fint (A)
efter mycket om och men så fick jag ett mess av lotta ,
hon var nämligen ute igår ;D
såå jag gick dit och snodde med mig lilla leah :D
vi fick skjuts av mic till pappa och nu är vi fortfarande här pga vädret .
hon har sovit nu i ungefär fyrtio minuter :D
när hon vaknar ska vi äta lite till och sen så måste jag till ica .
så småningom så ska väl också lillan hem , om jag nu vill lämna tillbaka henne vill säga (A)
hon är ju så söt , och hon har varit så lugn .



leah och max :D





selina blev helt frälst i leah och är överallt där hon är :)

men nu sover hon lilla skruttan :)






jag älskar rasmus ♥


PUSS


Kommentarer
Postat av: ELLEN

fan, vad lång max har blivit! jag trodde att det var typ mattias först. jisses, jag hänger inte med!

2009-07-11 @ 18:15:44
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0