- en större saknad.

klockan är typ halv ett och jag har inte gjort något vettigt idag ,
förutom att jag har varit ute med busan då ..
haha ,
idag är det fredag , och vad ska man hitta på en dag som denna ?
hm , jag har idétorka och funderar så det knakar .
snart är det dags att äta också , har inte ätit något än .

gårdagen var riktigt spännande :P
jimmy (min morbror) kom hem till mamma och stannade rätt länge ,
jag drog hem till älsklingen och han , svärfar och monica kollade på någon cp-film :P
haha , när filmen var slut så blev det käk , det vart hamburgare och "The notbook" igen ;D
den är riktigt bra tycker jag !
efter att vi ätit så hoppade jag in i duschen och sen så blev det film med älsklingen igen ,
denna gång så blev det "Mamma Mia" , den var också riktigt bra , förutom att den som textat hade gjort ett riktigt sugit jobb !
justja , sen så vart det även glass runt halv två (A)
och vi somnade inte förns närmare fyra ? (om jag inte misstar mig helt, var nämligen väldigt trött)
hahah , trött som fan ! jag som vanligtvis brukar lägga mig vid senast elva (A)

btw så är det RUL på måndag :D
(rutin ultraljud för er som inte fattar)


jaja !
jag saknar ellen !
jag saknar disneykvällar ,
jag saknar att umgås med dig !
dags att göra det snart , och vi måste ju åka till huvudstaden också !


jag älskar dig rasmus ♥


PUSS



Kommentarer
Postat av: ELLEN

oh, yes det måste vi!

lägenheten står till vårt förfogande!



<3

2009-07-10 @ 12:55:34
URL: http://ellennord.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar:

yes, det måste bli stockholm snart.

men först måste väl bebisen komma?



<3

2009-07-10 @ 13:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0