- första gången gillt.

=D

sitter nu här i älsklingens soffa .
jag har precis kommit hit nästan och älskling har nästan precis slutat att spela något cpspel  :P

min dag började som alltid brevid älsklingen !
sen så drog jag till pappa , gick ut med hunden och sen så drog jag , mamma och max ner mot stranden .
matthias mötte oss på vägen och sen så fick vi skjuts sista biten .
det var första gången i år som jag badade och skönt som fan va det :D
sen så drog vi upp till elgiganten och ÖB , bror min skulle införskaffa en plattång ...
... som jag genast provade när vi kom hem (A)
sen så drog jag till älsklingen eftersom att vi tänkte gå en promenad med lukas ,
det blev den vanliga vägen men det blev inget badande för lukas idag eftersom att det var folk där .
efter promenaden så begav jag mig ner mot stan där jag mötte mamma ,
vi käkade och på hemvägen mötte vi claes :D
såå jag fick sällskap nästan enda till dörren av min lilla vän :D
nu så ska vi käka glass :D:D:D:D:D:D

imorgon är det mycket som händer :
- fika med propellen ♥
- hundvakt till klinga :D

och bäst av allt är att jag och älsklingen firar ett år imorgon ! :D
egentligen så är det ju nästan ett år för lite som är påräknat ,
men man kan inte alltid räkna med allt .
jag älskar dig rasmus , massa mest !
bara så att du vet och om du undrar
♥♥






PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0