- gör mig till nörd.

Jahaja , då sitter man här hemma hos pappa igen och är barnvakt .
max är inte på sitt bästa humör , men han har bara kastat en väska och en stol ..
hm ..
men det lugnar väl sig lite snart hoppas jag .

innan jag hamnade här hemma så var jag hemma hos världens bästa rasmus .
vi spelade , käkade och började att kolla på "inkheart" igen .
den är rätt bra , lite jobbig bara .
men jag ska tillbaks till min älskade så fort pappa kommit hit .
sen så blir det väl lite film , kanske en dusch och sen sängen ..
måste försöka att få älskling i säng i tid , för på torsdag så blir det grönan :D
och vad gällande grönan så skulle tydligen min fasters pojkvän/sambo fredrik med också :)
det blir nog riktigt kul :D

meeen nu ska jag nörda lite spel som älskling fått mig att börja köra ,
jäkla människa det dära ! haha :D



älskar dig hjärtat !



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0