- grönalund sextonde juli.

här kommer lite bilder från grönan igår :D
det kommer i lite blandad ordning tror jag .




bara för att min mamma är tjock .
hon följde inte med till grönan men väntade med oss alla tills farmor och dom kom .


framme :)


här åks det kvasten .
älskling och marcus sitter längst fram , sen tias och någon .
max och pappa sitter längst bak :)


här åkte jag och marcus bläckfisken :P



jag älskar dig ♥


:D


:D








skrattkammaren .


emma fredrik och farmor :)


marcus påväg dit .


faster emma och hennes kille fredrik påväg dit :)


jag och älskling påväg dit :)


max påväg dit :)


lustiga huset .


farmor jag marcus rasmus max och matthias :)


fredrik och faster emma :)


jag och älskling när vi åkte vilda musen .
eller när vi började åka sakta , jag ser cp ut för att jag inte ville åka , jag trodde jag skulle spy för jag mådde illa , jag grät , skrek och hyperventilerade hela tiden ..
den var säkert inte läskig men jag är både höjd- och farträdd .
tur att hjärtat är fin :)


max - vilda musen .


matthias och marcus - vilda musen .


:)


haha kärlekstunneln :)


:D

blev inge kärlekstunneln för mig och älskling tyvärr , tiden rann iväg .


marcus och lasse :D
vi hamnade i hundvagnen på hemvägen ,
och vi satt men en kvinna och hennes tre söta dvärgpinchrar :D
såå sjukt söta !


jag älskar dig ! ♥


fick två fina nallar som älskling vunnit :D
jag älskar dig massor ,vet du det ?



tack för igår allihopa !


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0