- inte alltid som man tror.

Hellu !

det blev inge mera skrivande igår ..
drog ju hem till älskling efter barnvakten och sen så umgicks jag med honom hela dagen .
på kvällen blev det massa film och våfflor :D

efter det så spelade älsklingen på datorn och jag la mig på sängen ,
jag la på nere vid fotänden och på "kortsidan" eller vad man ska säga ..
sen så vaknade jag av att älskling väckte mig lite fint och sa åt mig att lägga mig ordentligt :D
jag kastade av mig kläderna och somnade på stört , klockan var funt fyra ..
vaknade av att telefonen ringde , det var mamma och klockan var tjugo över åtta .
vi skulle vara hos BM klockan nio .
jag klädde på mig och mötte mamma utanför älskling .
vi gick dit och det var bara RUL idag , eftersom att vi va där i fredags och gjorde det andra .
och vet ni ?
det blir nog en kille , och inte en moa .
man vet ju inte säkert , men bara lillen mår bra !

nu ska vi snart äta och sen drar jag ner till älsklingen ! ♥



PUSS




Kommentarer
Postat av: ELLEN

va? ingen moa? ännu en lillebror?



men huvudsaken är ju att han/hon är frisk ;)



<3

2009-07-13 @ 13:29:12
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0