- inte riktigt illa.

hej !
dåligt med uppdatering igen , jo det kan man väl säga :O
gårdagen slutade med att älsklingen somnade på sängen , jag städade rummet för att jag hade tråkigt ,
och sedan så vart det twilight .
jag har fastnat för den filmen helt enkelt , den är väldigt beroendeframkallande enligt mig .
längtar tills nummer två "new moon" kommer ut :D

denna dag började hos pappa ,
ut med busan :)
hon har fått för sig att hon äger min lillebrors säng ,eller ja bäddsoffa som det egentligen är ,
så att hon låter ingen komma nära ..
hahah ! cphund !
sen så vart det stan med mamma ..
fick ett par jeans idag igen , även dessa från jc .

det är halva priset på alla barnkläder på jc ,
så att jag har fått två par jeans för bara trehundrafemtio kronor . (350 :-)
det är inte illa , och jag är fortfarande glad över att jag kan ha kläder från barnavdelningen :D
sen så vart det även lite kläder till bäbisen , en body med barbapappa , ett par byxor med samma märke och sen en liten randig mössa .
:)


framsida

baksida





nu så är jag hos pappa igen men ska väl hemåt till älsklingen snart tror jag .
love ♥


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0