- känns som att det va dags nu.

känns som att det är mycket på G just nu .
sitter faktiskt just nu i älsklingens vardagsrum medans han så duktigt fixar lite hamburgare .
jag har dock redan ätit lite pizza (A)
jaja , nu över till det här "mycket på G just nu" .

imorgon så blir det fika med ellen propellen !
känns som evigheter sen , trots att det inte va det , men vi behöver bli  bättre på att hålla kontakten över somrarna .
men nästa år lär det nog bli annorlunda eller hur ? ;D
thahaha .
sen så blir det väl eventuellt grönan på torsdag ,
weei liksom , jag som hatar karuseller :P
det känns ju väldigt givande måste jag få säga .
menmen tur att dom har lite mera barnkaruseller än liseberg :D
kommer sluta med att jag sitter där och åker på något som går jättesakta , längst med marken , och det bara är en massa barn .
jag klarar ju varken av höjd , fart eller snurr :P
vi ska ju dit med farmor och min  faster emma tror jag det är sagt ,
och med vi så menas det jag pappa matthias marcus max och sen nog älskling :D

sen så ska jag träffa bästaste vickis också någon gång i veckan .
hon är själv hemma med miira som just nu löper , så funderar lite över hur hon är då .
är hon jättesur så kanske vi skiter i att träffas med båda vovvarna .

nej men  nu ska jag ta och läsa lite bloggar .
har fastnat framför en massa gravidbloggar ,det är ju så himla fascinerande att läsa om allt som händer .
och det är främs dom unga bloggerskorna som jag fascineras av .
för jag menar , barn är väl ändå det bästa som finns ? :D:D

jag älskar rasmus ♥



PUSS




Kommentarer
Postat av: ELLEN

yes, imorgon blir det fika :) tolv utanför åhléns ;) min telefon är fortfarande konstig (bara när jag skickar till dig), som om jag inte svarar vet du varför :D



2009-07-13 @ 15:54:27
URL: http://ellennord.blogg.se/
Postat av: ELLEN

svar:

haha, okej. jag trodde att det skulle bli något på m. eftersom att alla din andra bröder börjar på det. typ morgan eller något :P ! men noa blir ju jättefint ;)



yesyes, fika imorgon!



<3

2009-07-13 @ 18:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0