- lite bättre.

solen skiner , det är varmt !
tack för det !
känns som om det är det bästa på länge , trots att det inte är det .
såå varför sitter jag egentligen vid datorn nu ?
jo ...
älsklingen är och spelar fotboll med björn ,
och jag väntar på att pappa ska städa klart så att vi kan gå ut med busan så att hon och max kan bada :D

funderar skarpt på att släpa med mig älsklingen någonstans imorgon och bada om det är fint väder :O
haha , men som sagt !
det hinner antingen bli dåligt väder tills imorgon eller så ångrar jag mig (A)
vi får väl se :)

jag är dessutom sugen på glass !
sugen är bara förnamnet !
jag käkade ingen glass alls igår :O det är helt sjukt !

jaja nu ska jag sluta upp med detta !
det är ju förfasen skitfint väder !



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0