- lite nördig.

godmorgon eller goddag eller vad man nu ska säga :P
hahah !

gårdagen spenderades ju som sagt som barnvakt till sötaste leah !
efter att typ hela dagen gått så drog hon och jag hem till älskling .
vi busade runt och lillskruttan hjälpe mig att städa .
jag skulle vika kläderna på sängen och varje gång jag tog ett plagg så tog hon tag i ett och slet ner det på golvet :D
haha , söt !
sen så kom lotta och mic dit , känns lite tomt att dom tog med skruttan hem ,
men jag kan ju sno henne flera gånger så att :D
jag och älskling drog till ica och införskaffade ; glass ( en och en halv liter) , en chokladkaka med digestivekex i , en cola osv .
när vi kom hem så började vi moffa och kolla på film ,
det vart allt det ovan , plus popcorn !
och filmen vart den nyaste "Batman" filmen .
jag var skeptisk till att vi skulle se den först men den var faktiskt riktigt bra :D
sen så vart det myspys, lite moff och sen duschen !
efter duschen så vart det sängen vilket inkluderar en film till , denna gång vart det någon som hette typ "Push" eller vafan älskling sa :P hahahah !
den var också rätt bra , trots att den var rätt overklig .
vaknade imorse av att mamma ringde , hon behövde barnvakt igen ..
jag gick hem till pappa , dom skulle bara vara borta högst en och en halv timme men nu har det snart gått tre ,
usch !
snart bär det alltså av till älsklingen igen !
btw så har älsklingen lyckats få mig att spela .
det är ju sjukt , menmen jag har ju inte så mycket att göra nu såå ..
why not ? :D

skriver nog mera senare !


jag älskar dig rasmus ♥
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0