- lite smått och gott.

denna dagen började med att jag gick hem till pappa ,
gick ut med busan ,
sen så gick jag med mamma och marcus ner till lägenheten med nya vagnen .
och jag måste ju få säga att folk verkligen är dumma , mamma är höggravid och ändå tror dom att hon har fått barn ,
men vi gjorde ju endast detta för att i denna lilla stad så sprids det rykten och skitsnack snabbare än blixten ;D
vi väntar alltså bara på ett grattis-sms från någon :P
sen så har det blivit en liten tur på stan och detta fick följa med hem ;


khaki färgade tygskor från "belle shoes"
endast 99:-


fyra par strumpor från lindex (barnavdelningen) .
grårandiga , lilarandiga , blårandiga och ljusblå med hjärtan och typ rutor .
det är rea där så att man får två reavaror till priset av en .
så alla par kostade 19:- / styck .
så jag fick alltså betala 38:- !
riktigt kap då jag behöver strumpor !



fyra par bäbisstrumpor - lindex .
19:- för alla fyra paren .


vanlig vit långärmad tröja .
åhlens (barnavdelningen) 49:-


nappflaska från brio .
49:-

allt detta fick följa med oss hem efter en dag på stan ..
och vilken tur det är att jag är liten , det är inte alla som kan handla billigt på barnavdelningarna ;)
thihihih !


LOVE R ! ♥



PUSS


Kommentarer
Postat av: ELLEN

du,du,du!

vi måste ses snaaart!

:D

2009-07-25 @ 17:34:32
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0