- muller och regn.

sitter nu återigen här hos pappa .

gårdagen spenderades väl mest med älskling ,
svärmor kom och hämtade klinga och jag fick en inbjudan ;)
eller vad man nu säger :P
jag vart medbjuden till smultronstället för att jag passat klinga ..
jag saknar den lilla skruttan !
sen så drog jag och älskling till ica , köpte glass (A)
nähä :P
sen så drog vi hem och då så hade svärfar och monica fixat hemmagjord pizza ,
med köttfärs !
och det var grymt gott :O
sen så vart det glass .
vi kollade även på bedtime stories .(stavning?)
sen så spelade jag lite med älsklingen och sen så vart det sängen för min del .

idag blir det eventuellt fika med hjärtat mitt och sen leka med lisa .
fyfan vilket väder !
hatar det , det regnar och åskar !!



aja ,
jag älskar rasmus ♥




PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0