- ovanligt tråkigt.

okai min blogg har väl aldrig varit speciellt rolig men nu på senaste tiden så har den blivit extremt tråkig !
jag ber om ursäkt för det och ska snart börja göra lite mera intressanta saker i mitt liv .
idag i alla fall ,
så drog jag ner till mamma och duschade .
sen så drog jag hem till älsklingen , hann käka lite glass medans han käkade mat och sen så drog vi ner på stan ,
vi har nämligen fikat idag :D
myspys ! ♥
jag älskar dig du din knäppa människa !

nu så är jag hos pappa ... igen .
inte så ovanligt att jag sitter här när jag bloggar ?
nej inte direkt ..
jag passar max för att pappa och mamma är på stan .
det gick väl bra till en början men sen så fick han tråkigt då han inte tyckte spelet han spelade var någe kul ,
så  då började han leva loppan här hemma !
hunden är ju den som han mest av allt är på hela tiden , stackars busan .
sen så skulle han promt in i duschen !
så han fick gå in i duschen , han förstörde ingenting och nu sitter han stilla och är lugn .
vi ska nog ta och spela lite halo nu som han ville ,
sååå medans han startar xboxen så ska jag avsluta här !






skriver nog mera senare ,
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0