- skulle kunna äta en hel zebra.

gissa vad ?
jag är hemma hos pappa , såå ovanligt !
hahah !
väntar just nu på att maten ska bli färdig , jag är hungrig som en gnu !
mamma har ont , och magen har sjunkit mycket .
kanske blir bäbis snart då :)

i alla fall !
gårdagen vart lite cp ,
först vart det ju fika med älskling :D
riktigt myspys ,
sen så drog jag hem till pappa och passade max ,
sen så ringde lisa men jag hörde inget i luren :O
och alla sms hon skrivit fick jag på samma gång !
det va helt cp och när klockan blivit mycket så drog jag till älsklingen ,
vi käkade glass (A) sen så vart det film .
jag vill tacka fredrik förresten !
jag kollade runt på hans bdb och då hade han lagt in en bild på "the notebook" ,
och då kom jag att tänka på en sak , jag sökte på namnet och det svenska namnet kom upp " Dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta"
det va som jag trodde ! det är den filmen jag velat se länge men har aldrig kommit ihåg vad den hetat !
så det vart den filmen igår , och gud så bra den var :D
tack igen fredrik !

somnade rätt tidigt då jag har sjukt ont i magen ,
sen så vaknade jag av att mamma ringde ,
hon pratade lite och jag somnade om ,
vaknade återigen av att hon ringde för att jag skulle passa max ett tag ,
jag drog till pappa men det behövdes då ingen barnpassning .

jaja , nu ska jag göra något annat ;)
jag älskar rasmus ♥






PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0