- som alla småtjejer.

sitter här nu och kollar lite på HMs hemsida .
och min bror kollar på allsång på skansen , och just då så kommer Alexander Rybak .
jag vet inte riktigt vad , men det är något med honom som är fint ,
han har något ..
men jag är väl som en av dessa småtjejer som skriker efter honom .
nejdå hahahah !
men han passade bättre i vit t-shirt och jeans än det han hade på sig när det var EVSC .

fast hans svenska är ju inte bäst kanske :D hahahah !


nej nu ska jag fortsätta skriva lite med min älskade :D




PUSS

Kommentarer
Postat av: ELLEN

höhö, du får följa med någon dag när det är fint väder ;)

2009-07-15 @ 11:19:26
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0