- stackars liten.

hellu !
sitter här nere hos mamma .
vi va ju hos BM imorse ,
vi skulle vara där halv elva och jag vaknade hos älsklingen fem i halv ,
tur att det bara tar högst två minuter till sjukhuset .
jag kom inspringande till  mödravården och stannade upp och flåsade som en idiot ,
men jag hann innan allt började ;)
efter det så drog vi till pappa , och lotta kom med leah :)
vi har bara tagit det lugnt och älsklingen spelar fotboll just nu ,
längtar tills han kommer hem så att jag får någon att pussa på :D

leah ligger just nu och sover , den lilla stackaren har fått feber ..
vilket inte är så konstigt om hon håller på att få tänder .

aja dags att läsa lite bloggar :D

ha det bäst !
jag älskar rasmus ♥

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0