- tidsfördriv.

HIT OCH DIT:

Har du varit riktigt kär? - jaa och är .
Vad tycker du om kärlek? - underbart .
När kramade du någon sist? - förut .
Saknar du någon speciell person? - jaa , det gör jag faktiskt .
Har du svårt för att bli kär? - ganska , fast nu behövs det ju inte :D
När Pussade/kysste du någon sist? - inatt .
När fick du senast en komplimang? igår .
Har du hånglat med någon av samma kön? - mjao .


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: - nepps .
Hånglat med någon riktigt ful: - haha , det tror jag inte ?
Hånglat med fler än 50 pers: - nejnej .
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: - det har jag nog kanske gjort ?
Gjort något riktigt dumt: - ja , det har väl alla .
Gjort något du verkligen ångrar: - ja det kan man väl kanske säga .
Varit nykter på nyårsafton:  - yes .
Fått din mamma att gråta: - rätt många gånger .
Skämts över dig själv: - jaaa .
Sagt jag älskar dig och menat det: - gör det varje dag .
Dricker du: - dricker dricker eller dricker ? hm , men ja det gör jag .
Vem hatar du verkligen: - finns en .
Varit kär: - jaaa och är .
Vill du gifta dig: - jaa .
Vill du ha barn: - OM jag vill ! massor med barn !
Har du jobb?: - nepps .




SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng: - min säng ? ojoj , jag sover ju alltid hos älsk , men det måste väl vara han ?
Såg dig gråta: - älskling .
Fick dig att gråta: - vet inte .
Du delade en drink med: - drink ? älskling .
Du gick på bio med: - ojoj :O tror det va ellen ? men snart älskling :D
Skällde på dig: - mamma .




DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?

Gråtit: - ja uppenbarligen .
Kramat någon: - jaa .
Pussat någon: - jaa .
Köpt någonting: - jaa , eller nej .. fått :D
Saknat någon: - jaa och gör det nu !
Tänkt på någon: - massvis !


Kommentarer
Postat av: ELLEN

svar:

oh, yes.

jag kan i princip vilken dag som helst. ska ju som sagt iväg till smultronstället, men vilken dag är ännu inte bestämt.



<3

2009-07-11 @ 17:26:33
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0