- tidsfördriv mp1.

DIN KLASS ÄR?: MP1 just nu , men MP2 när vi börjar igen .
1. Vem känner dig bäst? ellen , snutten .
2. Är några i din klass tillsammans? nej inte vad jag vet ?
3. Vem är bäst på att sitta framför datorn? snutten och andreas ? :)
4. Vem är mest omtyckt av eran gympa lärare? det får ni nog fråga honom .
5. Vem fjäskar mest? ojdå , hm .. vet faktiskt inte .
7. Vem tror du kommer att gå ut med högst betyg? svårt att säga ..
8. Vem vågar skilja sej från mängden? JAG och det snackas det om :D
9. Vem låter mest? olika , men tjejerna kanske ?
10. Vem pluggar mest på fritiden? har ingen aning .
11. Vem är allergisk mot pollen? rebecca tror jag ? och sen jag och lisa (om hon hade gått kvar?)
13. Vem är wannabe Sune (tjejtjusare)? måste nog säga julian .
14. Vem kollar på barnprogram? jag såklart !
15. Vem är wannabe Pimp? julian :D
16. Vem är alltid glad? whaa , vet inte ?
17. Vem blir alltid färdig med proven först? beror väl på ?
18. Vem har sömnproblem? hm , fråga inte mig ? inte jag i alla fall .
19. Vem säger "daaaah" oftaast? ingen vad jag hört .
20. Vem glömmer alltid att göra läxorna? ja , vem gör det ?
21. Vem beter sig vuxet? det är väl några få :)
22. Vem lyssnar på kjell? har ingen aning .
23. Vem lyssnar på Carola? jag och ellen ofc :D HAHAHAHHAHAH
24. Vem gör aldrig bort sig? haha , dum fråga till våran klass .
25. Vem sjunger bäst? LISA .... men hon är inte kvar ..
26. Vem kan prata flest språk? har ingen aning ?
27. Vem kommer att läsa testet? det beror väl på vem som hittar hit ?
28. Vem är vimsigast? finns några stycken :)
29. Vem gillar ekologiska livsmedel? ja , vem är det ?
30. Vem kan slåss bäst? ELLEN :D
31. Vem kommer att läsa Samhälle? har ingen aning ?
32. Vem tål inte mjölk? sara ?
34. Vem är sämst på matte? ingen tror jag ?
33. Vem är snyggast? hela klassen ser rätt bra ut ;D
35. Vem är de flesta lärarnas favoritelev? tjejerna ? och ellen kanske ? :D
36. Vem är bäst på engelska? elin s :D
37. Vem ser ut att vara mest deprimerad? vet inte ? :O
38. Vem har roligast röst? den som låter rätt kul ;D
39. Vem är mest emo? inte andreas :D
40. Vem har snyggast klädstil av tjejerna? jag såklart ! annars är det ingen som vågar spöka ut sig :D
41. Vem känner du minst? är nog några få av tjejerna och sen micke .
42. Vem är bäst på fotboll? vet inte :O
43. Vem betyder mycket för dig? ellen ! men sen flera på olika sätt .
44. Vem älskar du att umgås med? ellen ! och sen mina pojkar :)
45. Vem verkar vara mest störd? jag tror jag ? verkar som alla tror jag är invalid ?
46. Vem är mest irriterande? finns några .
47. Vem är roligast? ellen :D
48. Vem borde bli modell? vem vill bli modell ?
49. Vem tycker om hästar? Jag , lisa (om hon hade gått kvar) , therese och sara .
50. Vem gör ofta din skoldag värre? ingen tror jag ?
51. Vem är sportigast? vet inte ? tycker nog dom flesta ?
52. Vem är en läslus? ellen ! :D
53. Vem hade du velat bli ihop med? ellen såklart ! och sen min man andreas ;D HAHAHAHAHHA
54. Vem spelar hockey? ingen tror jag ?
55. Vem spelar/spelat trummor? lisa ...
56. Vem spelar/spelat fiol? JAAAAAAAAAG ! hahahah :D


Kommentarer
Postat av: ELLEN

höhö, jag ääääääälskar carola! ;D

2009-07-16 @ 18:22:10
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0