- tidsfördriv.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
oh , fem eller sex ?

Vilken svordom använder du mest?
haha , vet faktiskt inte :P

Äger du en iPod?
nej det gör jag inte .

Vilken var den senaste filmen du såg?
Mamma Mia

Har några av dina vänner barn?
jadå :D

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
ojoj , det vet jag inte riktigt . åka med ellen till stockholm tror jag :D

Har någon någonsin kallat dig för lat?
ja , konstigt nog .  

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
beror på ?

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
ojoj , något som går lågt , sakta och inte snurrar :P

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
jag tror inte , jag vet det .

Tittade du på tecknat när du var liten?
självklart och gör fortfarande .

Hur många syskon har du?
tre stycken småbrorsor och en liten till påväg .

Äger du några band t-shirts?
nepps .

När flög du senast?
flög ? höh , aldrig .

Läser du för skojs skull?
ja ? jag läser ju inte för jag tycker det är tråkigt .

Pratar du några andra språk?
engelska och lite tyska ?

Har du en stationär dator eller en laptop?
stationär och laptop hos älskling (A)

Vilka gör du, önskningar eller planer?
båda två !

Vill du just nu har några tatueringar eller piercingar?
jaa .

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
hm , olika .

Vad har du med dig in på bion?
godis , dricka och en kompis :D

Vem var din favoritlärare?
svårt det där .

Vad har du för väder?
regn och skit ! men just nu lite sol .

Har du en blogg?
japps det har jag ;)

Gillar du din boendesituation?
duger väl helt okai .

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
typ åtta tror jag ?

Äter du frukost dagligen?
oftast .

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
rätt så ..

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
haha , kanske litegrann bara (A)

Vilken är din favoritfrukt?
olikaolika .

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
nej , varför skulle jag ?

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
kanske lite .. ibland .

Vad var det senaste du åt?
pasta och köttfärssås .

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
vet faktiskt inte .

Gillar du senap?
noway ! :P

Sover du på sida, mage eller rygg?
på mage eller sidan :)

Har du någonsin köpt något från eBay?
nej det har jag inte gjort .

Tycker du om att krama folk?
beror väl på vem , men visst det är mysigt med kramar .

Skulle du säga att du är trendig?
nej , haha !

Äger du en digitalkamera?
nej inte nu längre .

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
det beror på omständigheterna .

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Jag saknar dig , jag saknar dig !

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
inga som helst !

Kommentarer
Postat av: Camilla

när ska vi ha fest igen då? haha (A)

2009-07-10 @ 16:24:28
URL: http://crosenqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0