- förvånade kan man säga.

hejsan !
skrev inget mer igår ,
jag skulle göra det men vi gjorde en massa annat istället ..
jag var ju som sagt barnvakt åt leah igår ,
hon va så duktig som alltid :D

denna dag ,
började med att vakna upp brevid älskling ,
käka frukost , gå hem till mamma och byta om ,
sen så kom lotta och mic och hämtade upp oss för att vi skulle ut till huset och rensa lite grejer .
vi kollade lite och fixade ,
kollade även på kattungarna som lotta och dom hittade i huset igår ;D
sååå söta !
jag blev helt kär i en !

aja , fick med lite fina kläder hem också :D
kommer väl kanske på bild någon dag ;D

just nu är jag barnvakt åt brorsorna .
här kommer lite bilder från igår .




max och leah påväg till sjukhusparken :D


sötnos !



det är så kul att gunga :D



jag älskar rasmus ♥

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0