- lite sådär blött.

jag hatar detta väder !
regn och kallt !
usch ochn fy !

igårkväll så drog jag och älsklingen ut med hundarna .
vi drog ner till djulö till hundbadet och klinga badade :O
hon simmade som fan , och lukas simmar så fult som vanligt :P
jag va också i vattnet , till midjan ! helt påklädd !
iklädd jeans dessutom :P
sen så drog vi hem och käkade :D
sen så vart det lite massa myspys och sen så somnade vi , eller ja jag :P
skulle egentligen gått ner till mamma och hämtat en sak men jag orkade inte (A)

nu sitter jag hos pappa och käkar lite glass :P
hundarna ligger här och bara tar det lugnt .

nej nu ska jag sluta ,
ska snart ner till lägenheten .

jag älskar min rasmus ♥




Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0