- äntligen va.

:D

har träffat ellen på förmiddagen !
vi träffades klockan tolv utanför åhlens ,
sen så drog vi och fikade .
det vart en kaffedrink med glass och en chokladboll för min del (trippelchokladglass)
och ellen tog en kaffedrink med jordgubbsglass och en cibata med ost :D
sen kollade vi runt lite på stan innan vi skiljdes åt .



tack för idag ellen !
btw så fick jag två till sms av dig när du gått :P
likadana som innan ;D

senare blir det till att träffa älskling :D
jag älskar honom ♥



PUSS


Kommentarer
Postat av: ELLEN

haha, men jag tror att det har fixat sig nu med min mobil. det funkade i alla fall att skicka sen igår. det kanske är så att min telefon inte tycker om din? ;O



2009-06-27 @ 16:09:59
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0