- badvovvar.

Hellu !

hemma hos pappa igen ,
ska ut med busan !

klockan ett så ska jag vara hemma hos lotta för att vara barnvakt åt lillsnuttan :D

igår så gick jag , mamma och marcus ner på stan .
jag fick med mig en blommig kjol med volanger och två par örhängen .
jag drog hem till älsklingen efter och vi käkade lite ,
sen kom lotta och mic dit ,
jag och älsklingen skulle ut med lukas så vi snodde med leah och liam medans dom skulle handla .
vi gick en långpromenad och leah skrattade som fan när hundarna plumsade i vattnet :P
sötnos hon är !
vi gick hem till lotta och dom hade nyss kommit hem .
vi diskuterade lite och sen så vart det till att jag färgade lottas hår :)
sen så vart det lite ost och kex och mackor och te ;)
myspys  !


nej nu ska jag dra !

jag älskar rasmus ♥




PUSS


Kommentarer
Postat av: ELLEN

svar:

okej, men på fredag då? då går det för mig om vi träffas ganska skapligt, som förra gången ;)



<3

2009-06-30 @ 10:58:38
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0