- ber om ursäkt.

=D

nu har jag varit så jävla dålig på att uppdatera igen :/
jag ber om ursäkt !
men har verkligen inte haft tid . 
i lördags så va jag i grusgropen hela dagen och sen hos älskling .
söndag samma sak . 
men det kommer bilder sen , är i skolan just nu . 

jag sov hos älskling (ovanligt^^) jag har väl sovit där i över en vecka nu ,
dock är jag hemma varje morgon för att gå ut med busan då mamma har lite svårt med stora magen . 
i alla fall . 
dagen började som sagt hos älskling , myspys !
drog hem och gick ut med busan , 
mötte älskling och sen så gick vi och mötte ellen !
jag och ellen är klara med våran barnkollektion nu ,  så vi har hela nästa lektion på oss och förbereda redovisningen .
bra som fan vart den :D
vi har också haft picknick vid skåpen ;)
thihihh !


jag älskar rasmus ♥


PUSS !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0