- första gången på tolv år.

som ni såg från gårdagen så drog jag hem till älsklingen och sov .
vi käkade rostade mackor med ost och sen skulle vi borsta tänder och allt och lägga oss och kolla film sen sova .
jag la mig i sängen direkt och kände hur trött jag blev ,
älsklingen tjatade på om allt jag skulle göra och jag svarade ..
det slutade med att jag vaknade med ALLA kläder jag hade dagen innan på mig och jag hade somnat trots att älsklingen tjatat ^^
vi vaknade och kollade på HSM 3 innan vi drog upp och käkade frukost .
efter frukost så blev det dusch och efter det promenad med lukas !
solen har varit så fin hela dagen , vi riktigt svettades konstant hela vägen !
vi hittade en brygga och vatten och lukas som är tolv år gammal , var så trött av all värme ..
han har aldrig badat tidigare ..
såå jag och älsklingen gick ut på bryggan och lukas gick efter ,
sen så sänkte älsklingen ner honom i vattnet från bryggan ,
först va det lite panik , men sen insåg han att han kunde simma och då gick det undan :D
fast han simmade verkligen fult :P det skvätte överallt !
efter det så blev lukas pånytt född :D




vi drog oss därifrån och bestämde oss för att gå förbi hos mic ,
lotta jobbade så han är själv hemma med liam .
vi skulle hämta älsks hårddisk .
det vart till att sitta ett tag och vila ,
men sen så började vi göra pannkakor istället :P
sen kom lotta och leah :)
myspys !

nu är jag barnvakt åt max , och snart kommer marcus hem från fotbollscuppen .
sen drar jag till svärfar och älskling för middag :D

btw är mitt comviqkompis slut ,
därför inga sms !


jag älskar dig rasmus !



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0