- idol-alice.

=D

hemma hos pappa nu .
gårdagen vart riktigt bra ,
började med att träffa liina och lämna kläder .
sen mötte jag ellen och allt flöt på ,
idol-alice va i stadsparken xD
vi käkade även pizza ,
för min del vart det en fet kycklingpizza med massvis vitsås !
muuuums !
det slutade med att det regnade så att vi drog hem till henne och singstarade ;)
vi sjöng hur länge som helst så har skapligt ont i halsen idag :P
hahah ,men det var det fan värt !
sen så drog vi ner på stan en liten snabbis igen och då va nicklas (stavning?) wahlgren där nere i öltältet och sjöng :P
hahahah ,
men sen i alla fall så drog ellen hem och jag mötte rasmus :P
vi drog förbi ica och shoppade lite ;)
sen så vart det film igen :P
twilight (stavning?)igen !
sen så vart det myspys osvosv .
vaknade upp brevid honom och det är underbart !
love u ♥

nu så ska jag och tjockismamman hem till lägenheten och flytta iordning lite saker .


bilder från igår kommer senare ;)


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0