- inbrott igen.

=D

jaa då sitter man här vid datorn ...
vi började 08.25 som vanligt , men sen så hade vi bara en lektion som varade i kanske högst 40 minuter ,
sen så fick vi gå hem :O
rätt onödigt om ni frågar mig :O
dessutom så har det varit ytterligare ett inbrott på skolan :O
det har varit massor nu , och bara i mediasalarna , denna gång var det uppbrutna dörrar och en till snodd dator :O
jag menar , har inte folk något annat för sig ?
det är ju liksom våra saker som blir stulna ! vi kan inte jobba om vi inte har dom !
idioter .
men nu så har jag hunnit äta , stoppa in disk i diskmaskinen (vi har faktiskt en här i lägenheten ;)
sen så har jag hunnit kolla igenom kläderna till bäbis .

gårdagen rullade på ,
va hemma från skolan då min mage gjorde massa ont :(
sen så träffade jag hampus på stan , och sen sprang jag på snyggliina med hennes lilla bäbis triggo (tror han heter så ;)
sen så stannade jag där med henne i typ en timme innan jag drog hem .
gick hem till älsklingen innan han skulle iväg på fotbollsträningen och vi käkade glass och myspysde ,
när han drog så drog jag hem till far min .
efter ett antal timmar hos pappa så drog jag till lotta för att hämta lite bäbiskläder :)
vi tackar så väldans mycket !
sen så drog jag hem och hämtade lite saker innan jag sen drog iväg till älsklingen som hade kommit hem .
jag sov hos honom inatt igen ,
jag bor nästintill hos honom :P myyyyys !
jag älskar dig rasmus ♥

nej nu så ska jag plocka lite och fundera ut vad man ska ha på sig på skolavslutningen :/
någon som har något ynka förslag ? :S



PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0