- ingen klocka ringer mer.

SOMMARLOV !

dock är inte vädret speciellt älskvärt men vafan , ingen skola ju !
fick betyg idag dårå , dock bara i dom kurserna som har slutat ,
jag är rätt nöjd faktiskt . eller nöjd och nöjd men det duger ;)
började dagen med att jag vaknade upp hos älsklingen , drog hem och duschade och sen så drog jag till lisa ,
jag va hemma hos henne ungefär 08.10 ,
vi fixade oss och sen så drog vi till skolan !
det regnade ...
vi fick börja med att ta klassfoto . uuuuäh !
sen så vart det snack , betygutdelning och sen så vart det lunch !
jävla mat ! vi skulle få kyckling , det stod klart och tydligt i matsedeln , men nejdå !
klart som fan vi fick korv eller FISK !
jag blir tokig !
och jag blir också tokig på alla studenter som springer och visslar i visselpipor :P

efter avslutningen så spöregnade det ,
jag hade skavsår och blåsor av skorna så att jag gick barfota .
stannade till hemma hos ellen och sen så drog vi hem till mig där jag fick byta om !
sen vart det fika och prat med ellen ♥
vi kikade runt lite , och vad mycket rea det är överallt :O
jag blir tokig !

nu ska jag leta lite kläder !
ska hem till ellen om det inte är allför dåligt väder ,
vi ska fixa oss innan vi drar och käkar med boysen !
p-p-p-party ;)

PUSS


jag älskar rasmus !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0