- jordbrukets dag?

tror minsann att det är så det heter ;)

efter att vi letat efter hugo så skrev jag med lotta ,
och det var ju idag som det var jordbrukets dag !
jag och rasmus som skulle med dom dit ! men han va då med björn och skulle spela fotboll .
aja , ingen skada skedd .
jag snodde kläder av bror , gick ut och blev upplockad av lotta , mic och leah .
vi åkte ut mot julitagård och stannade på ica i julita först .
där fanns även rasmus och lottas mormor och morfar , sen mamma , bosse och hans dotter då .
vi sprang in på ica och köpte glass, dricka och en liten fin rosa solhatt till leah :)
sen så drog morföräldrarna och vi åkte mot julitagård .
vi gick runt och kollade på massor med roliga saker :D
det var stekande sol och svetten bara rann ,
jag är ju som jag är så jag ville inte gå i shorts och t-shirt idag ..
smart evelina ! och det ångrar jag nu sådär i efterhand .
efter mycket vandring och fika och sånt så blev det rundvandring i slottet , med guide dock .
först skulle jag och lotta in med leah men hon skrek lite :P
såå vi gick in en timme senare , fast då med mic :D
och jag och lotta har lite teorier kring varför man inte får ens se vissa rum ..
dom har nog sina fikarum men platt-tv och sånt där ;) hahah

det har hänt så mycket där ,
och även hon "talang 2008" zara larsson var där och sjöng , det är så att man får gåshud !
TACK FÖR IDAG ALLA !


liam


sötaste leah i sin nya fina vagn :D



hästisarna :)



sötnos i sin nya rosa hatt också :)




LIAM :D





myspys under äppelträden :D


skön stil det där :D


mic såg en fin bil ..
det var ett par som skulle gifta sig , dom skulle alltså åka i den .


och för er som inte vet så är mic dansk ..
och därför trodde chauffören att vi var en dansk familj som var på semester så därför fick han provsitta den ;)
HAHAHAHA



leah äter päron med mormor , mamma spanar och pappa vattnar en törstig liam .








en fin charlotta utanför slottet ,
i slottet bor ju även spöket charlotta ^^
humor xD


någon var trött när vi skulle åka hem igen ,
efter en hel dag i gassande sol .

tack för idag !

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0