- lördag trettionde maj.

i lördags va vi som sagt i grusgropen !
här kommer lite bilder .


här är busan söta schäferkompis :D jag skriver bara ett "D" eftersom att jag inte vet hur hon stavas ;D


busan , hennes pojkvän liam och sen D


lilla milo :D
sötaste dobbermanvalpen ever ! :D


"D"


sötnos !


busan , liam och "D" busar :D


zlaaatan :D


hej jag är cp och milo är sötsöt !


sen så kom lilla miira också dit ;)


busan och lillen :D


"D"     :D


och miira hittade en liten pinne :D hahah , stor som en julgran ju :P


ett tag va det hela fem hundar där :P
kände sig lite som "mannen som kan tala med hundar" med stora flocken :P
haha !


sötaste milo ! :D


"D" och milo :)


liam och "D" körde lite fotboll :D


grilla som fan :P
och självklart satt busan som fastklistrad vid grillen :P hahahah


lillen satt hos mig hela tiden !
geee mig ! :D


busan och lillen :D


sötnosa !
hon är så otroligt fin denna hund alltså ! :O


:D


busan och liam i branta sandbacken :D


charlie och liam körde en match .


"D" och max :D


och det stora + på denna dag var att jag hade riktigt trevlans !
det stora - va väl då att jag vart röd som en kräfta ;)


senare på kvällen så vart det stadsparken också !


gott med pizza enligt max ;)


mamma och max :D


här får ni en förskräcklig bild på mig och mamma :O
och så som det snackas här i stan ... hahah efter att folk sett denna bild så kommer snacket börja gå om att jag och min gravida mamma sitter och super i stadsparken ;)
här i denna stad så får man reda på nya saker om sig själv hela tiden som man inte ens visste om själv :P


sista bilden får bli på mig och älskling !
jag är skabb och bränd men vafan , älsklingen är ju fin som alltid :D
älskar dig ♥



PUSS


Kommentarer
Postat av: Lotta

Fina mina killar är :) och lilltjejen också sötast i världen :)

2009-06-01 @ 22:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0