- mer än allting.

=D

var som sagt på kolmården i tisdags !
det var riktigt kul och jag älskar det !
bilder kommer lite senare !

igår så spenderades dagen med älskling !
jag och älskling drog med hundarna till grusgropen :)
det var ju så sjukt fint väder :D
det blev en massa bilder , men dom kommer upp senare !
på kvällen så drog jag och älskling till hans syster lotta där vi käkade blåbärspaj och drack cola samtidigt som vi kollade på film :D
det blev "vi hade i alla fall tur med vädret , igen"
det är tredje gången jag ser den men första gången som jag någonsin har sett slutet ;)
haha !

dagen började bra brevid älsklingen i sängen :D
åh vad jag älskar den pojken alltså !
nu sitter jag nere i mammas lägenhet och det är dags för att äta snart känner jag ,
magen säger till ;)

imorgon är det midsommar och vi hoppas på bättre väder !
det som står på mitt schema imorgon är julita med lotta , älskling , mic och leah .
dock om det inte är alltför dåligt väder !
sen så blir det älsklingen på kvällen :D




jag älskar dig rasmus ♥





PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0