- midsommar.

=D

gårdagen var toppen :D
bilder kommer senare :D
och jaa jag vet att jag skriver så jämt , men det är lite mycket just nu !
började med att jag sov hos älsklingen och sen kom hans syster , hennes kille och sen leah och liam och hämtade oss och vi drog ut till Julita gård .
det var myspys !
lite tråkigt väder men ändå :D
tacktacktack !

på midsommarkvällen blev det käk hos svärfar med massa folk och sen på kvällen så var jag och älsklingen barnvakt till leah :D hon är så duktig !
hon har även en duktig mamma , hon är verkligen bra !

nu sitter jag hos pappa men ska snart hem till mamma och fixa lite .


Jag älskar dig massa mest rasmus ♥


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0