- potatissallad.

=D

sitter här i teorisalen nu och bara tar det lugnt . 
dagen började med att jag vaknade upp brevid bästaste älskling . 
drog hem till pappa och gick ut med hunden , sen så drog jag hem till mamma . 
väl hemma hos mamma så klädde jag på mig och det blev färgglatt idag ;D
sååå jag har neonrosa leggings , neongula benvärmare, illgrönt och lysrött linne , gula shorts, röda knästrumpor, oranga örhängen, blå ögonskugga, olikfärgade naglar, turkost armband, lila halsband .
sen så kommer jag inte på något mera . 

kommer förhoppningsvis bilder sen :P



hahaahah !
det var skitgod mat i matsalen idag , 
rostbiff och potatissallad sen så massa sallad och annat grejs ;)
hahah !

nej men nu ska jag fortsätta att göra ingenting ;)

love rasmus ♥







PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0