- sämta väder.

=D

kvällen slutade hos älskling (A)
vi myspysde och hade allmänt trevlans !
fick helt för mig att det var tisdag igår ... hm :P

denna dag startade med dåligt väder :O
fyfan !
sen så rullade skoldagen på som fan ,
på multimedian så gjorde jag och ellen fjortisfilmen ..
hahah !
sen på mediakunskapen så redovisade jag och ellen "radio" arbetet .
sen så kollade vi på film , tror den heter "G som i gemenskap" ,
fyfan så pinsam film :P
hahahah !
sen har allt rullat på !
gick till lägenheten efter skolan och fixade ,
sen så hämtade jag max på fritids , det hade vart disco där ;)



jag vill ha värme igen ! som igår !
och ursäkta bilden på mina äckliga ben !



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0