- skitväder.

=D

sitter nu här nere i lägenheten .
sov hos älsklingen inatt igen , har sovit där i mer än en vecka alltså !
dagen började i alla fall sjukt bra (A)
hahah !
idag är första måndagen som det inte är någon skola :D
känns riktigt bra , men vädret är skit och kan gärna dra åt skogen !
funderar på att dra ner på stan nu snart någondag .
det är mycket som jag skulle behöva !
i lördags vart det även införskaffat en första pyjamas till lillan :D
sötsöt var den !

får se vad jag hittar på idag ,
känns som en seg dag .




jag älskar rasmus ♥


PUSS


Kommentarer
Postat av: ELLEN

haru lust att gå på stan med mig?

har tänkt att jag ska ner imorgon (tisdag) eller onsdag. kan du skicka sms? (:



<33

2009-06-15 @ 14:47:03
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0