- solen skiner.

Godmorgon :D

sitter här hemma hos pappa nu .
är nämligen barnvakt åt mina småbrorsor !
det är dessutom fint väder idag :D
det ska det uppenbarligen vara hela veckan om jag inte förstått allting helt fel vill säga (A)
snart så hoppas jag också på en fika med ellen !
eller vad säger du ? :)

gårdagen spenderades mestadels hos pappa .
sen på natten (A) så drog jag till älskling ,
han va inte hemma när jag slog mig ner i hans säng ,
och vaknade knappt när han kom hem heller :P hahah !
myspys vare , sen så vaknade vi upp för inte alltför längesen .
jag älskar dig rasmus ♥




PUSS !

Kommentarer
Postat av: ELLEN

yesyes, det tycker jag ;D

jag kan nog vilken dag som helst den här veckan :)



<33

2009-06-21 @ 13:55:46
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0