- söndag trettioförsta maj.

det vart grusgropen även idag ,
men först så vart det käk på san marino :D


max !
min yngsta lillebror :)


min tjocka bästavän i hela världen !


mamma och pappa tog minsann likadan mat :P


jag väntar på älskling :)


sen kom han dit :D


älsklingskusin va där också ! :D
fyfan så jag har saknat henne !


jag älskar dig ♥


mamma hade varit och hämtat marcus vid bussen :)


påväg hemmåt !
och jaaa jag hade bytt om :P


när vi väl kommit hem så drog vi till grusgropen :P
jag , pappa , max , marcus och sen lotta , mic , leah och busan, liam och milo !


milo blev helt slut i värmen så lotta fick bära honom en bit :P


sen tog max över ;)
(snygga jag och lotta är i bakgrunden då :P)


stilig kille !


vadå ?
har ni aldrig hört talas om massage ? :P


finns ju inga ord för hur söt denna unge är :D


max va milovakt och höll i hans koppel ;)


pappa och mic .


:D





taaack för denna dag !


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0