- stan idag.

Godmorgon :D

solen skiner i mängder och det är skitvarmt fastän klockan bara är snart kvart över nio .
jag har nyss kommit hem till pappa , selina behöver gå ut .
sen så ska jag ner till lägenheten och bestämma mig för lite kläder och eventuellt kleta på mig lite smink är det tänkt .
justfan , idag ska jag träffa ellen ...
vilket är jättekul :D men hennes ben .... :O
hon har alltid så sjukt bruna ben medans mina är vitare än vitast !
jaja , jag umgås ju inte med henne för hennes utseénde men snygg som fan är hon ändå :D
vi ska som sagt ta en sväng på stan , blir väl fika också kanske (A)
det känns bra , vi har mycket att prata om och det var ett bra tag sen som vi sågs .
men snart måste vi även ha disneykväll , kanske inte nu mitt i värmen men :P och sen är ju nästan ett måste att åka till hennes stuga (A) så länge det bara blir vi :P HAHAHAHH !
syftade dock inte på att farfar och farmor inte får vara där , men jag tror att ellen fattar vad jag menar ;D

nej nu ska jag göra någon nytta är det väl tänkt !
jag skriver mera sen och det kommer lite bilder , om jag kommer ihåg vill säga :P
jaja !


jag älskar dig rasmus ♥



PUSS

Kommentarer
Postat av: ELLEN

HAHAHAHAHA! ja, men jag tror inte att det är någon risk att vi inte bli ensamma, personen är ju rädd för mig. men OM personen skulle förlja med har vi ett ypperligt tillfälle till att dränka personen ;)



förövrigt så kan jag inte skicka några sms från min telefon (eller du kanske har fått dom? bara det att jag inte har fått någon leverans rapport), men jag bad mammsen skicka ett sms om att vi ska ses vid tolv :)



fan, lång kommentar!



<3

2009-06-26 @ 09:32:31
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0