- stekande sol.

=D

detta väder är ju uuuuuunderbart !
både idag och igår , om det fortsätter såhär så lär man ju inte förbli kritvit i alla fall :D
har för ett tag sen kommit hem till pappa ,
jag och älskling har varit grusgropen med hundarna :D
skönt som fan när solen steker :D

gårdagen spenderades med älskling ,
först så drog jag till sjukhuset för att hälsa på M ,
söt i skjotan va han i alla fall :P
sen så drog jag hem till älsk och hämtade lukas :D
sen så promenerade vi ner till backavallen där älsk spelade fotboll men björn och några andra .
det var skitvarmt och stackars lukas höll på att dö då jag som är så jävla smart hade glöm en vattenskål ..
jaja ,
efter att dom spelat klart så drog vi hem och lämnade lukas ,
sen drog vi och handlade lasagne !
ååh så gott det är !
sen så drog jag hem till mamma i lägenheten ,
men inte var jag där speciellt länge :P
drog hem igen till älsklingen runt halv ett :D

såå vaknade med andra ord upp som vanligt brevid älsk :D
finns inget bättre ju :D

nej snart dags att äta något kanske ?




ha det bäst !
R ♥



PUSS


Kommentarer
Postat av: ELLEN

svar:

jo, sirru. ett litet mysterium i tidningen ;)



okaj, men vi behöver ju inte fika ;D

vi kan ju bara at en runda på stan.



<3

2009-06-24 @ 10:29:48
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0