- new style.

=D

dagen har rullat på i hundraåttio .
sitter här nere i lägenheten och bara väntar på att tiden ska gå ,
blir nog till att träffa snygg-lisa ikväll .
det va lite snack om promenad .
imorgon så står kolmården på schemat :D
hundra år sen jag var där vafan , och det är alltid lika kul eftersom att jag ÄLSKAR djur !
det är sagt att det ska bli jag mamma marcus och max .
jag vet inte mer än så , så det blir väl mera update imorgon antar jag :)

onsdag .. då blire nog stan med ellen !
saknar henne massvis , trots att vi sågs för inte alls längesen !
i sommar blir det till att hålla kontakten och inte som alla andra somrar bara höras under katrineholmsveckan och liknande :P hahah !
jag älskar dig ellen , finns ingen som dig !

idag så fick vi även våra soffor hemkörda !!!
äntligen !



rasmus älskling ska iväg till erics artonårsfest snart ,
hoppas på att få sova hos honom inatt !
jag älskar dig älskling ♥




PUSS

Kommentarer
Postat av: ELLEN

jag älskar dig med, hoppas att du vet det ;D <3





vi får höras ikväll, angående imorgon ;) hoppas att du kan svara på mobilen!



<33

2009-06-16 @ 14:52:56
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0