- åtta månader.

=D

nej nu så sitter vi har och skulle egentligen ha mediakunskap men Karin är sjuk.
Efter multimedian så skulle vi ha haft mediakunskap ju, men eftersom att Karin som sagt är sjuk så skulle vi jobba på egen hand med klimatkampen, mycket jobbat har det väl inte direkt blivit men det är imorgon som allt är planerat.
Justja, jag och Ellen blev nästan helt klara med våran länksida idag :) bara ett klipp från youtube som ska länkas och sen så är det väl i princip klart :) nej juste , en bild skulle också läggas in men det fixar vi lätt på fredag.
Justja ! jag tyckte att Ellen satt så långt bort nyss men nu har hon flyttat och satt sig vid datorn brevid mig :D thihihihi :D:D

Idag så är det minsann den tredje mars .. och vet ni vad det betyder ?
jag och älsklingen har varit tillsammans i hela åtta månader !
herrejösses vad tiden går fort ! Det känns som om det var alldeles nyss som vi blev tillsammans ju ! 
Jag fick en bra start på denna underbara dag genom att vakna upp brevid min riktigt fina pojkvän :)
Han är bara för fantastisk ! 
jag älskar dig rasmus ♥



nejnej, nu ska jag till matsalen !
PUSS :*



-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0