- bulle i ugnen.

=D

sååå nu är jag hemma hos pappa !
jag och lisa skulle ju baka bullar efter skolan , och det jag må säga ,
tid tog det !
innan vi satte igång så drog vi ner på stan för att handla ,
vi stog i kön inne på kvarnen och rätt va det va så började det spelas lite låg musik .
lisa blir överlycklig och säger :
- åå den här låten lyssnade jag på igår ! :D
vi vart glada och började sjunga med !
när lisa sen tar upp telefonen för att kolla om hon fått sms så får vi båda två skrattattack !
det va lisas mobil som spelade musiken ! ååå herrejösses vad vi skrattade , tror alla i kön vart lite småsura :P
hahahahahahahahah !
väl hemma hos lisa igen så satte vi igång direkt , och insåg rätt snabbt att det skulle ta längre tid än väntat !
och , vad vi än sa så kommenterade vi det som vi nyss sagt ! helt sega är vi ^^
vi bakade och hade skitkul , skrattade oavbrutet under hela baket !
och lite ont i magen fick man av alla bullar som var ogräddade och fick även ont av all bulldeg som hamnade i magen ;)
thihihihi , fniss !


här är våran mongobulle ! määän den ser ju glad ut i alla fall på bild nr. 2 :')

när första plåten hade suttit inne i ugnen i säkert 2 minuter så kollar jag på bullarna och blir helt mållös !
- liiiiiiiiiiiiisa, vi har ju fan inget pärlsocker på ju ! :O
panik !
ut med bullarna och på med pärlsocker :P puuuuh !
när dom är färdiga så körde vi in nästa plåt , snackade lite efter och sen så skrattar jag som en idiot !
- liiiiiiisa , ahhahahaahahhahah ! vi har ju inge pärlsocker på dom här heller :P
båda dögarvar och gör samma sak igen :P
tredje och sista plåten fick pärlsocker på sig direkt i alla fall ;)


några av våra amazing bullar liksom ! gott som faaan :)

gott med nybakta bullar och trevligt snack :)
jag är cool och rimmar och sen så ska lisa dra ett super rim !
lisa : av gröt blir man grön !
efter ett tag när jag tänkt lite så kom ja fram till att det inte rimmade :P sen skrattade vi ännu mera !
vi är såååå sjuka !
meeen löööööööv it ! ♥

nejmen nu ska jag hem !
sen blire älsklingen och grey's ofc !
älskar båda sakerna :D ♥
raaaasmus ♥



-evelinalindh'

Kommentarer
Postat av: Snutten <3

Jag var med om EXAKT samma sak för typ en månad sen :o

Fast det va typ skitlåtar som min kompis sa att han hade på mobilen hihi

2009-03-25 @ 23:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0