- china brown.

=D

jag är hemsk ledsen om jag inte skrev något igår , men hade inte riktigt tid ..
jaa , dagen började väl som väntat och fortsatte så tills på hemvägen . Aja tänker i alla fall inte ta upp det här.

Vart väckt inatt av att min hund va tungen att gå ut ! sådär lagom kul klockan 05.00 på morgongen när man kom hem runt 01.20 på natten .. hm , men måste man så måste man och hon kan ju faktiskt inte gå ut med sig själv .
Gick direkt till sängen och la mig när vi kom in igen .
Vaknade relativt tidigt ändå , dennis sov här inatt .
Dessutom så garvade vi väl hela natten åt att hans vibration på mobilen lät som en ko ! HAHAH
Och vi eller snarare jag skrattade åt namnet "Sarah China Brown" , ett namn som dennis helt plötsligt vräkte ur sig ! hahah sen efteråt så kom han nog själv på hur roligt det lät :P hahahaha

nej nu så ska jag fortsätta med det jag höll på med ;)
TACK för igår vännor ! :*:*
PUSS :*


rasmus ♥



-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0