- det är något speciellt med dom där två.

=D

godmorgon gott folk !

finns det något bättre sätt att starta dagen på än att lyssna på en låt som är så bra att man får rysningar ?
huh !

 
han är så grym ! ♥



sovmorgon idag då och första lektionen blir foto , riktigt kul :)
efter det så har vi lunch om jag inte minns helt fel , sen så skulle vi ha haft idrott men ska vara med på något om släktforskning istället som börjar klockan 12.30 till 14.00 tror jag att det va ?
sen efter det så är det väl bara historia vava ?
sen slutar vi !
imorgon är det fredag också , skönt skönt och veckan har gått sjukt fort.

gårdagen spenderades så klart i skolan , och igår kom snutten till skolan :D även andreas :)
efter skolan i alla fall så gick jag till pappa men va inte dära länge , kort därefter så drog jag till älsklingen för att vi skulle passa leah en stund . Sen vart det Äppelpaj och det vart semlor och det vart chips och saft och GREY*S ♥ och en liten stund kanske högst en timme så va jag och rasmus lite barnvakt åt leah medas lotta och michael skulle hämta lite grejer. Efter grey's drog jag hem .
Jag älskar dig rasmus ♥

grey's är ju bara så underbart att man dör !
love it !
precis som mika :D

nejmen ska duscha nu !
PUSS :*




-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0