- det som trillar blir sedan platt.

=D

sitter just nu hemma hos pappa ,
har inte varit i skolan idag heller :O faaan jag som skulle göra det !
aja , halsen blir inte bättre .. dessutom va jag hos tandläkaren idag ..
fick ringa och boka en akuttid igår för att ungefär halva min tand lossnade :O
dom satte i alla fall i något så länge , sen så fick jag en ny tid för en "större" behandling eller vad han nu sa , min tandläkare alltså ;) såå nu är min tand eller den delen som är kvar helt "platt"  den är gjord som en ramn eller hur jag ska säga den ser ut ungefär såhär -->     /                 
och det känns jätteläskigt ! :S
vaknade sent idag .. sov inte alltför bra inatt . Drömde en massa sjukt läskiga drömmar !
usch , får rysningar bara jag tänker på det !
jag hatar jävla mardrömmar ! dom borde utrotas !






tankarna fortsätter att snurra i mitt huvud ! -



rasmus ♥






-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0