- färger i en vind.

=D

sitter nu här i stora datasalen , iiiiiiiiiigen !
fast den här gången så har vi faktiskt historia och jag skriver en uppsats om första världskriget och balkan .
efter det här så har vi svenska och då måste vi i min grupp se till att vi blir färdiga med våran film och allt det .
efter svenskan så är det lunch, och uääääääh det är raggmunk .
sen har vi multimedia, klassråd och sen matte med torbjörn .

btw allesammans, idag så har jag gjort något mycket roligt !
jag sitter här iklädd neonrosa leggings, neongula benvärmare, gula shorts, kornblått linne med ett randigt under, en röd luvtröja och ett rosa diadem och ett grönt halsband !
dessutom har jag godisarmband och halsband , muuuums !
sååå det är min snyggsnygga outfit för dagen,
och om ni undrar varför jag är klädd så , så kan jag tala om för er att det är för att jag är så förbannat trött på alla jävlar som ska kommentera hur alla människor klär sig !
så idag har jag gjort något åt det, visat att jag skiter i vilket, så det så !
och det roligaste är att alla glor så man tror dom ska ramla ihop , hahahahaha
och då ska vi inte snacka om alla bilar som åkte förbi mig imorse :P
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHA ! 


en del utav den sjukt snygga outfiten som jag använde mig utav idag !

igår så hängde jag med papi , marcus och max till ÖB .
det gick fort och trevlans hade vi !
satt bänkad framför tvn med chips och hela virrivitten klockan 21.00 ,
jag skulle nämligen se den där dokumentären om han josef fritzl ,
fyfan vilken jävla idiot han är , vilket jävla monster alltså ! 
usch, jag vart så jävla arg igår när jag såg det där, hur någon kan göra så mot någon !
och absolut inte mot sina barn ! 
jävla idiot !


nej men nu ska jag väl fortsätta att skriva lite på uppsatsen, o andra sidan slutar vi snart så jag lär väl inte hinna skriva något mera i alla fall .

puss på er :*

rasmus ♥




-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0