- fem myror är fler än fyra elefanter.

=D

gårdagen spenderades som väntat i skolan , jag va så trött att jag till och med glömde att låsa skåpet !
aja , klimatkampen jobbet gick väl relativt trotts att vi bara va fyra stycken i gruppen !
matten gick väl bra ... host , och engelskaprovet fick ja tillbaka och det gick bara bra ! 

eftermiddagen eller ska jag säga kvällen spenderades hos älsklingen, 
han hade vart så söt och bakat chokladbollar :D
sååå det vart massvis med mys och chokladbollar ;)
love you ♥

just nu , sitter i alla fall jag och ellen i stora datasalen och väntar på att få ha multimedia med lars ..
vi ska jobba med någon reklamfilm, och jag är med i grupp 3 .

jaja , jag skriver väl mera senare får vi hoppas ! 
Puss på er ! :* 











-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0