- finns alltid minst en klippa att luta sig mot.

det bästa man kan ha är bästa vänner !
därför vill jag att alla mina vänner som läser detta verkligen ska ta åt sig !
ni är bäst !
bästbästbästbästbäst .
finns där till 100% oavsett vad , der är ju faktiskt så som det ska vara .
behöver inte skriva vilka jag syftar på , men ni vet själva vilka ni är .
Ni betyder oerhört mycket för mig , utan er ingen jag , det är bara så det är helt enkelt .

såå,
ni är som sagt bäst !
och
jag älskar er


Keep smilin', keep shinin'
Knowin' you can always count on me, for sure
That's what friends are for
For good times and bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for
"





-evelinalindh'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0