- från en annan synvinkel.

=D

dagen började med en stor och mysig vovve i sängen :)
ååååh så längesen hon sov hos mig !
min lilla bus har nämligen vart hemma hos pappa hela veckan .
Min hals gör fortfarande riktigt ont , så ont att jag fan börjar grina :O HATA halsont !
i alla fall , vi gick hem till pappa rätt tidigt och busan hängde såklart med .
Sen så va vi där hemma rätt länge , mötte älskling och han lämnade datorn hos pappa ,
tur att pappa är så grym på att laga datorer :) thihih
sen så spelade vi lite xbox osv osv .
Sen så hängde jag med mamma hem och fixade mig lite , följde henne till hennes kompisar sen så drog jag till bästavännen och jag hängde med honom för att han skulle handla.
När vi handlat klart så drog vi hem till honom , vi skulle ju se melodifestivalen .
Och det enda jag kan säga är väl USCH , jag undrar ibland hur sverige tänker , menar inte just en låt utan många , aja fast alla tänker och tycker ju inte likadant men i alla fall .
kan inte låta bli att tycka så synd om molly som bara fick 2 ynka poäng medans dom andra nästan va uppe i 200 .
Dessutom så irriterar jag mig väldans mycket på , rätta mig och jag stavara fel .. Petra Mede , jag tycker bara att hon är jobbig och att hon änvänder rätt mycket elaka och konstiga kommentarer . hah och dessutom skrattar jag bara när hon tror att hon är rolig, hon tror det är skitkul medans en själv skrattar för att det är så jävla dåligt.
jaja ,
nej jag vet att klockan är mycket , men jag känner verkligen för att hoppa in i duschen en snabbis .
aja men sov så gott och ha det så bra nu !
PUSS :*


rasmus ♥


-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0